TERIJOEN KEVÄTKOKOUS 2021 JA KEVÄÄN 2021 KUUKAUSIKOKOUKSET

HUOMIOI MUUTOKSET: Kevätkokous pidetään keskiviikkona 31.03.2021 huhtikuun kuukausikokous PERUTTU

KUTSU TERIJOEN SOS.DEM. TYÖVÄENYHDISTYKSEN KEVÄTKOKOUKSEEN 2021

AIHE                   Kevätkokous
AIKA                   Keskiviikko 31.03.2021 klo 18.00
PAIKKA       Ruusutupa Tupalantie 7 B 33 Järvenpää
Mahdollisuus osallistua etänä

Kevätkokouksessa käsitellään puolueosaston sääntöjen 13 § mukaisesti asiat: toimintakertomus, tilinpäätöksen hyväksyminen ja vastuuvapauden myöntäminen johtokunnalle ja muille vastuuvelvollisille, sekä muut esille tulevat asiat.
Kevätkokouksessa hyväksytään puoluekokouksen tekemät muutokset mallisääntöihin ja siinä esitetyistä vaihtoehdoista, koskien yhdistyksen luottamushenkilöiden toimikauden pituutta.

Korona  rajoituksista johtuen kokoukseen tulee ilmoittautua 25.3.2021 mennessä. Osallistumisilmoittautumiset puheenjohtajalle puh. 040 5456870 Osallistumisesta tulee kaikkien osallistuvien ilmoittaa, osallistumistavasta riippumatta. Kokouspaikalle tuloa joudutaan rajoittamaan. Tartuntatautilain pykälän 58 mukainen päätös yleisötilaisuuksien ja yleisten kokousten rajoittamisesta on voimassa ainakin 14.4.2021 saakka.
Ilmoittaessasi osallistuvasi etänä sinulle lähetetään linkki joka mahdollistaa osallistumisesi. Etäosallistumisesta voit ilmoittaa myös sähköpostitse  pertti.tamm@gmail.com

Yhdistyksen vuoden 2021 kuukausikokoukset pidetään seuraavasti:

Tammikuu       ke. 20.1 klo. 18.00
Helmik.             ke. 17.2 klo. 18.00
Maalisik.           ke. 31.3 klo. 18.00 KEVÄTKOKOUS
Huhtik.              ke. 21.4 klo. 18.00 PERUUTETTU
Toukok.       ke. 19.5 klo. 18.00
Syysk. ke. 22.9.2021 klo.18.00
Lokak. ke. 20.10.2021 klo. 18.00
Marrask. ke. 17.11.2021 klo.18.00 (syyskokous)
Kokoukset pidetään Ruusutuvalla Tupalantie 7 B 33.
Mahdollisista muutoksista ilmoitetaan Keski-Uusimaa- ja Keski-Uusimaa-Viikko-lehdissä yhdistyspalstoilla sekä yhdistyksen netti-sivuilla. www.järvenpään demarit