Kokoukset

KUTSU SYYSKOKOUKSEEN

Järvenpään työväenyhdistyksen sääntömääräinen syyskokous pidetään 23.11.2022 klo 18.00 alkaen Järvenpään lukiolla.

Syyskokouksessa käsitellään puolueosaston sääntöjen mukaiset asiat, jotka ovat: 1) valita kokouksen toimihenkilöt, 2) hyväksyä talousarvio seuraavaa kalenterivuotta varten, 3) hyväksyä toimintasuunnitelma seuraavaa kalenterivuotta varten, 4) valita johtokunnan puheenjohtaja ja varapuheenjohtaja sekä muut johtokunnan jäsenet ja mahdolliset varajäsenet seuraavaa kalenterivuotta varten 5) valita yksi tai kaksi varsinaista ja yksi tai kaksi varatilin- tai toiminnantarkastajaa seuraavaa kalenterivuotta varten, 6) valita piirikokousedustajat seuraavaa kalenterivuotta varten piirijärjestön sääntöjen edellyttämällä tavalla, 7) valita edustajat kunnallisjärjestön edustajistoon (/paikallistoimikuntaan) seuraavaa toimikautta varten kunnallisjärjestön sääntöjen edellyttämällä tavalla, 8) päättää seuraavan kalenterivuoden aikana kannettavista mahdollisista ylimääräisistä jäsenmaksuista sekä kannattavan jäsenen erillisestä jäsenmaksusta, 9) päättää muista kokouskutsussa mainituista asioita.

Kokouspaikka on Järvenpään lukion luokka 2020. Lukioon tullaan pääovista. Luokka on lukion toisessa kerroksesta ja sinne päästään pääaulasta nousemalla rappuset toiseen kerrokseen, jolloin luokka on rappusten vasemmalla puolella. Kokouspaikalla on mahdollisuus käsien pesuun ja desinfiointiin käsidesillä. Myös kasvomaskeja on saatavilla.

Tervetuloa mukaan!!

__________________________________________________________________________

KUTSU

Terijoen Sos. dem. Työväenyhdistyksen
sääntömääräinen Kevätkokous

AIHE            Kevätkokous
AIKA             Torstaina 17.03.2022 klo 18.00
PAIKKA         Ruusutupa Tupalantie 7 B 33
Kevätkokouksessa käsitellään puolueosaston sääntöjen 13 § mukaisesti asiat: mm. toimintakertomus 2021, tilinpäätös 2021  , sekä muut esille tulevat asiat.
Kahvitarjoilu.

Tervetuloa kokoukseen