Kokousuutisia: Jarno Hautamäki jatkaa JTY:n puheenjohtajana

Järvenpään työväenyhdistyksen syyskokous järjestettiin torstaina 26.11. Kokous pidettiin hybridikokouksena (mahdollisuus osallistua läsnä tai etäyhteydellä) vallitsevan koronatilanteen ja kokoontumisrajoitusten puitteissa. Osallistujilta edellytettiin kasvomaskien käyttöä, hyvää käsihygieniaa sekä turvavälien säilyttämistä kokouksen ajan.

Syyskokous valitsi yhdistyksen puheenjohtajaksi vuodelle 2021 jatkamaan Jarno Hautamäen. Varapuheenjohtajaksi valittiin niin ikään jatkamaan Pasi Koskinen. Molemmat valinnat olivat yksimielisiä. Yhdistyksen ensi vuoden johtokuntaan valittiin varsinaisiksi jäseniksi Pirjo Komulainen, Fanni-Laura Mäntylä, Jarmo Mäkinen, Taru Salmivuori, Timo Haimala, Eemeli Peltonen, Prakas Dhakal ja Antti Honkanen. Varajäseniksi valittiin Jouni Tallgren, Irma Uhlenius ja Kimmo Kokko. Myös johtokunnan jäsenet ja varajäsenet valittiin yksimielisesti.

Syyskokous käsitteli henkilövalintojen lisäksi muun muassa yhdistyksen ensi vuoden toimintasuunnitelman. Vuosi 2021 on Järvenpään työväenyhdistyksessä toiminnantäyteinen vuosi, jonka keskeinen painopiste on kuntavaaleissa onnistuminen. Yhdistys kutsuu kaikki sosialidemokraattiset arvot ja tavoitteet jakavat kaupunkilaiset mukaan ehdokkaiksi ja kuntavaalityöhön!