Avoin yleisötilaisuus: Sote kuntoon! Mutta miten? Torstaina 14.10. klo 17

Aluevaalit 2022,Etusivu,Kirjoituksia

Järvenpään demarit järjestävät torstaina 14.10. klo 17-19 kaikille avoimen yleisötilaisuuden sosiaali- ja terveydenhuollon palveluiden tulevaisuudesta. Nyt sinulla on mahdollisuus päästä kysymään mieltä askarruttavista soteen liittyvistä asioista. Olipa kyse sitten hoitoon pääsystä, tulevien hyvinvointialueiden toiminnasta tai ikäihmisten palveluiden kehittämisestä.

Tilaisuudessa alustajana toimii ja kysymyksiin vastailee kansanedustaja Aki Lindén (sd.). Tilaisuus järjestetään Cooperin kulman ruokasalissa osoitteessa Myllytie 11. Lindén on työurallaan toiminut muun muassa Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiirin (HUS) toimitusjohtajana vuosina 2010-2018. Koulutukseltaan Lindén on lääketieteen lisensiaatti ja valtiotieteiden maisteri.

Lämpimästi tervetuloa! Tilaisuudessa kahvitarjoilu.

Tilaisuuden facebook-tapahtuman löydät täältä: https://www.facebook.com/events/576333660450276/

P.S. Tulethan tilaisuuteen vain terveenä ja jäät kotiin, jos sinulla on vähäisiäkin flunssan oireita. Käytämme tilaisuudessa turvavälejä ja suosittelemme kasvomaskien käyttöä osallistujille.