Vaalitilaisuudet

Tervetuloa mukaan Järvenpään demareiden kuntavaalitilaisuuksiin! Tällä hetkellä vallitsevan koronatilanteen vuoksi järjestämme tapahtumamme suurimmaksi osaksi verkossa. Tälle sivulle päivitämme lähempänä tilaisuuksia kunkin sähköisen tapahtuman Microsoft Teams-linkit.

Lauantai 27.3. klo 10-11:30 Järvenpään demareiden kuntavaalikampanjan avaus

Kuntavaalikampanjan avaus järjestetään sähköisenä teams-tapahtumana. Tapahtumassa vaalityötämme kirittää kansanedustaja, SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Lindtman. Tavattavissa myös järvenpääläisiä kuntavaaliehdokkaita. Tervetuloa mukaan!

Liity tapahtumaan osoitteessa: https://bit.ly/3tEYIwC

Lauantai 10.4. klo 13-14 “Mistä työtä ja kasvua Suomeen?” -etäkeskustelutilaisuus ministeri Haataisen kanssa

Järvenpään demareilla on ilo olla mukana järjestämässä yhdessä Keski-Uudenmaan sosialidemokraattien kanssa työministeri Tuula Haataisen vierailua alueellemme. Tervetuloa mukaan ”Mistä työtä ja kasvua Suomeen?” -etäkeskustelutilaisuuteen lauantaina 10.4. klo 13-14! Teams-linkin tilaisuuteen osallistumiseksi löydät oheisesta facebook-tapahtumasta: https://www.facebook.com/events/845654732700509

Tiistai 20.4. klo 18-19 Sinustako kuntavaaliehdokas? -tapahtuma Maria Guzeninan kanssa

Oletko koskaan ajatellut ryhtymistä kuntavaaliehdokkaaksi Järvenpäässä? Jos olet, tervetuloa mukaan Järvenpään demareiden kaikille avoimeen “Sinustako kuntavaaliehdokas?” -tapahtumaan! Tilaisuudessa pääset tutustumaan siihen, millaisen väylän vaikuttamiseen ehdokkuus kuntavaaleissa tarjoaa. Aiheeseen meitä johdattelee kokenut vaikuttaja kansanedustaja Maria Guzenina, joka kertoo oman tarinansa vaikuttamisen polulle lähtemisestä. Lämpimästi tervetuloa! Mukaan tapahtumaan pääset kirjautumaan oheisesta Microsoft Teams -linkistä: https://bit.ly/3td6bU0

Lauantai 1.5. klo 11 alkaen Järvenpään demareiden vappujuhla

Vappujuhla järjestetään tänä vuonna etätapahtumana klo 11 alkaen. Juhlapuhujaksi saapuu MEP Miapetra Kumpula-Natri. Lue lisää ja löydä tapahtuman Teams-linkki täältä: https://jarvenpaa.sdp.fi/etusivu/tervetuloa-jarvenpaan-demareiden-vappujuhlaan-lauantaina-1-5-klo-11/

Lauantai 8.5. klo 10-11 Järvenpään demareiden äitienpäivätempaus (ohjelma tarkentuu)

Keskiviikko 19.5. klo 18-19 Järvenpään demareiden virtuaalitori – ehdokkaita tavattavissa

Tule tapaamaan kuntavaaliehdokkaitamme virtuaalitorille sähköiseen teams-tapahtumaan! Linkki tapahtumaan julkaistaan myöhemmin tällä sivulla.

Lauantai 5.6. klo 10-13 Järvenpään demareiden virtuaalitori – ehdokkaita tavattavissa

Lauantai 12.6. klo 10-13 Järvenpään demareiden virtuaalitori – ehdokkaita tavattavissa