Eemeli Peltonen ehdolle maakuntavaaleihin

Järvenpään työväenyhdistys esittää Eemeli Peltosta ehdolle maakuntavaaleihin

Järvenpään työväenyhdistys esittää kaupunginvaltuuston puheenjohtaja Eemeli Peltosta ehdokkaaksi lokakuun 2018 maakuntavaaleihin. Työväenyhdistys teki päätöksensä Peltosen esittämisestä 21.3. järjestetyssä kevätkokouksessaan.

─ Tulevissa maakuntavaaleissa on pidettävä huolta siitä, että Järvenpää saa oman edustajansa maakuntavaltuustoon. Alueemme äänen on kuuluttava tehtäessä päätöksiä koko Uudenmaan sosiaali- ja terveyspalveluista. Kevätkokouksen ratkaisuihin ehdokasasettelusta vaikutti arvio siitä, että Keski-Uudenmaan alueelta on hyvin vaikeaa saada ehdokasta läpi. Eemeli Peltosella on läpimenoon hyvät edellytykset näkyvänä paikallisena vaikuttajana, työväenyhdistyksen puheenjohtaja Jarno Hautamäki kertoo.

Peltonen on 23-vuotias toisen kauden kaupunginvaltuutettu ja toiminut keväästä 2017 Järvenpään kaupunginvaltuuston puheenjohtajana. Tällä hetkellä Peltonen työskentelee kansanedustaja Mika Karin ja Joona Räsäsen eduskunta-avustajana sosialidemokraattisessa eduskuntaryhmässä. Vuosina 2013-2017 Peltonen toimi Järvenpään sivistys- ja vapaa-aikalautakunnan puheenjohtajana.