Järvenpään Demarit ovat nimenneet ehdokkaansa kunnallisiin luottamustehtäviin

Etusivu

Järvenpään Demarit ovat nimenneet ehdokkaansa tulevan valtuustokauden 2017-2021 kunnallisiin luottamustehtäviin. Kaupunginvaltuusto tekee valinnat 12.6.2017 kokouksessa.

Kaupunginvaltuuston puheenjohtajaksi esitetään Eemeli Peltosta ja kaupunginhallituksen varapuheenjohtajaksi Ulla-Mari Karhua ja jäseneksi Jarno Hautamäkeä. Ulla-Mari Karhun varaedustajaksi ehdotetaan Emmi Mäkistä ja Jarno Hautamäelle Timo Ijästä.

Kaupunkikehityslautakunnan puheenjohtajaksi esitetään Pirjo Komulaista (vara Liisa Majanen) ja jäseneksi Pekka Luukia (vara Seppo Fahlström)

Sosiaali- ja Terveyslautakuntaan ehdotetaan Pasi Boehmia (vara Kimmo Kokko) ja Satu Haaparantaa (vara Marjut Torkkeli)

Sivistys- ja vapaa-ajanlautakuntaan ehdotetaan Aki Saarikoskea (vara Jarmo Mäkinen) ja Arja Erikssonia (vara Marja-Leena Valkonen)

Lasten- ja nuorten lautakuntaan ehdotetaan Emmi Mäkistä (vara Christina Rührman) ja Mikko Laakkosta (vara Aki Saarikoski)

Tarkastuslautakunnan varapuheenjohtajaksi ehdotetaan Pasi Koskista (vara Kari-Pekka Rosenholm) ja jäseniksi Satu Haaparantaa (vara Arja Eriksson) sekä Jarmo Mäkistä (vara Asko Viitala).

Keskusvaalilautakunnan puheenjohtajaksi ehdotetaan Reino Taurovaaraa ja Keskisen Uudenmaan Musiikkiopiston johtokunnan varajäseneksi Kari-Pekka Rosenholmia

Järvenpään Veden johtokunnan puheenjohtajaksi ehdotetaan Pertti Tammia  (vara Jussi Turtola) ja Marja Pelkonen (vara Pirjo Tirronen)

Muut valinnat:

Hus -valtuusto Raija Latva-Karjanmaa
Keski-Uudenmaan koulutuskuntayhtymän (KEUDA) yhtymävaltuusto Niina Pyykkö (vara Lauri Uljas)
Keski-Uudenmaan koulutuskuntayhtymän (KEUDA) hallitus Reino Taurovaara (vara Tiina Aalto)
Uudenmaan virkistysalueyhdistyksen valtuuskunta Nina Pyykkö
Kiinteistötoimituksen uskotut miehet Asko Viitala ja Emmi Mäkinen
Mestariasuntojen hallitus Kaija Tuuri ja Kari-Pekka Rosenholm
Mestaritoiminta Oy Tuomo Virtanen (vara Pekka Lindroos)
Jatsi Oy puheenjohtaja Timo Ijäs
Kiinteistö Oy Järvenpään Terveystalon hallitus Annikki Mikkola (vara Marja-Leena Valkonen)