JÄRVENPÄÄPÄIVÄ 2017

Järvenpääpäivä 2017

Demarit torilla perinteisesti. Auringon paiste sai ihmiset liikkeelle ja hernesoppa maistui. Päivää varjosti suuren valtiomiehen Presidentti Mauno Koiviston poismenosta johtuva suru-uutinen.

Kysyimme kuntalaisen mielipiteitä siitä, mikä tällä hetkellä on Järvenpäässä hyvin ja mikä taas ei toimi niin hyvin.

Vastauksissa eniten kiitosta sai kaupunkimme hammashoito. Järvenpäätä kiitettiin myös aktiivisuudesta, harrastusmahdollisuuksista, Rantapuistosta ja aika moni totesi kaiken olevan hyvin. Eniten lämmitti toteamus, että kaupungissamme on parhaat luottamushenkilöt.

Moitteita sai puolestaan Justin sähköisen ajanvarauksen ja sisäisen liikenteen toimimattomuus. Kiinteistöveron korkeus harmitti ja se, että Järvenpään työ- ja toimintakeskuksen toimitilat eivät ole esteettömiä. Asialle ”Tarttis tehdä jotain”, kuten Koivisto sanoisi.

Kaiken kaikkiaan onnistunut tapahtuma.

”Yleensä elämässä on viisasta luottaa siihen, että kaikki menee hyvin. Yleensä se kannattaa siinäkin tapauksessa, ettei itse siihen edes uskoisi. Sillä usein on käynyt käänteisesti niin, että uhkakuvat alkavat toteutua juuri sen takia, että niihin varaudutaan.” Mauno Koivisto HS Kuukausiliitteen haastattelussa 25.11.2013